Selasa, 8 Julai 2008

Laguku...

Hai semua,

Seperti yang kamu semua tahu, saya amat gemar mendengar muzik, terutama sekali lagu-lagu yang berunsur rok ('puteri batu'!)! Tanpa muzik, seolah-olah saya berasa sangat sunyi. Muzik dapat menghiburkan saya jikalau saya berasa sunyi dan bosan.

Buat masa ini, saya mendengar lagu-lagu Inggeris. Namun demikian, ini tidak bermakna saya tidak mendengar lagu Melayu. Banyak lagu Melayu yang hebat-hebat dan sedap didengar. Tahukah kamu, ada lagu yang bertajuk 'Zakiah' dan dinyanyikan oleh kumpulan Sweet Charity? Hehe!=)

Adakah kamu juga gemar mendengar muzik seperti saya? Apa pula lagu kegemaran kamu? Siapa yang menyanyikannya? Mengapa kamu suka akan lagu itu? Ayuh, kongsilah bersama...!


Ini lagu 'Zakiah' tetapi dinyanyikan semula oleh Hattan:

Tiada ulasan: